Līdz šim satiksmes ministrs parasti ir bijis tranzīts ministrs, runājot par ogļu vai naftas tranzītu. Tikmēr Latvijas cilvēki bija spiesti braukt arhaiskos vilcienos pa bedrainiem ceļiem un gandrīz vispār netika domāts par mūsdienīgu veloinfrastuktūru. Mēs to sākām mainīt un pirmie darba augļi ir redzami. Atklāti jauni vilciena eksprešu reisi uz Rēzekni, Daugavpili, pēc daudzu gadu pārtraukuma atsākuši kursēt vilcieni no Rīgas uz Krāslavu, Madonu, Gulbeni un Indru. Šis ir tikai sākums!
T.Linkaits: “Man pašam lielākais prieks ir par jaunajiem elektrovilcieniem, kurus jau drīzumā redzēsim testa braucienos pa Latvijas sliedēm. Krievijas iebrukuma dēļ Ukrainā jauno vilcienu piegāde nedaudz aizkavējās, tomēr vilcieni ir saražoti, pirmie divi sastāvi jau ir atvesti un arī pārējie nonāks Latvijā. Jaunajos vilcienos varēs iekāpt arī cilvēki ar samazinātu mobilitāti, bērnu ratiņiem, velosipēdu un smagāku somu vai koferi. Paralēli jau strādājam arī pie tā, lai vecos dīzeļvilcienus nomainītu ar moderniem bateriju vilcieniem. Tie tad kursētu tajos virzienos, kur dzelzceļa līnijas pagaidām nav elektrificētas, tajā skaitā no Rīgas centra uz Bolderāju.

Daudzi iedzīvotāji ir pamanijuši, ka aktīvi notiek “Rail Baltica” dzelzceļa līnijas būvdarbi Rīgas centrā un pie lidostas Rīga. Tomēr “Rail Baltica” palīdzēs attīstīt arī vietējos pasažieru pārvadājumus, jo tiks uzbūvētas 17 jaunas reģionālās stacijas un ar vilcienu varēs ērti nokļūt Salacgrīvā vai Bauskā. Tāpat pieņemts lēmums “Rail Baltica” ietvaros būvēt apvienoto dzelzceļa un autoceļa tiltu pāri Daugavai pie Saulkalnes, nākotnē savienojot Rīgas apvedceļa autoceļus A4 un A5.
Latvijas reģioni spēs attīstīties tikai tad, ja tur būs iespējams aizbraukt, tāpēc pēdējos gados īpašu uzmanību esam pievērsuši reģionālo ceļu sakārtošanai programmai. Trīs gadu laikā valsts autoceļi sakārtoti kopumā 3183 km garumā.

Esam sākuši darbu pie Ķekavas apvedceļa būvniecības. Tas ir projekts, ko jau daudzus gadus gaidījuši Ķekavas novada iedzīvotāji. Svarīgi, ka ekonomiskās krīzes apstākļos tas palīdz radīt jaunas darbavietas un noturēt cilvēkus Latvijā. Pašlaik mūsu speciālisti meklē labākos veidus Bauskas un Iecavas apvedceļu izbūvei un finansēšanai.