Konservatīvie atbalsta Kremļa propagandas kanālu ierobežošanu

1
589
www.washingtonpost.com

Jaunās konservatīvās partijas valde atzinīgi vērtē Latvijas valstij piederošā uzņēmuma SIA “TET” rīcību izbeigt sadarbību ar vairākiem Kremļa propagandas  televīzijas kanāliem, kuru īpašnieki varētu būt iekļauti starptautisko sankciju sarakstā.

Kā norāda Jaunās konservatīvās partijas valdes priekšsēdētāja vietnieks, Saeimas Visaptverošas valsts aizsardzības apakškomisijas loceklis Krišjānis Feldmans: “Šādu soli valstij piederošam uzņēmumam vajadzēja spert jau pirms vairākiem gadiem. Līdz šim “TET” vadība bija drīzāk ieinteresēta Kremļa propagandas izplatīšanā, pamatojot ar biznesa interesēm. Pēc tam, kad ir notikušas izmaiņas “TET” vadībā, no amata atceļot ilggadējo “TET” vadītāju Juri Gulbi, saredzama uzņēmuma pozitīva virzība informācijas telpas drošības stiprināšanā. Aicinu arī citus Latvijas kabeļtelevīzijas operatorus sekot “TET”, kā arī jau agrākajam “LMT” piemēram, atsakoties no Kremļa propagandas kanālu iekļaušanas savā piedāvājumā.”

Krišjānis Feldmans skaidro: “Šī bija absurda situācija, jo ar Latvijas valsts uzņēmuma starpniecību katru gadu ievērojamas naudas summas tika pārsūtītas Kremļa propagandas kanālu uzturēšanai un stiprināšanai. Par saņemto finansējumu šie Kremļa propagandas kanāli nodarbojās ar Latvijas valsts un Latvijas cilvēku nomelnošanu, naida sēšanu un uzbrukumiem Latvijas informatīvajai telpai. Bieži vien šo bija spiesti apmaksāt cilvēki, kuri nekādā veidā Kremļa propagandas kanālus nepatērēja. Latvijas pilsoņi bija spiesti par šiem kanāliem maksāt, jo tie bija iekļauti obligātās TV kanālu pamatpaketēs, no kurām nebija iespējams atteikties.”

Atzinīgi vērtējama arī  Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) aktivitāte, piemēram, pagājušajā gadā uzsākot kanāla “Rossija RTR” ierobežošanas Latvijas valsts teritorijā procedūru. Tieši “Rossija RTR” ir viens no spēcīgākajiem Kremļa režīma propagandas ieročiem, kas tiek izmantots gan pret savas valsts pilsoņiem, gan pret Kremlim nesimpātiskām valstīm un to iedzīvotājiem.

 

1 komentārs

  1. Es nevaru piekrīt optimistiskajam noskaņojumam kuru pauda IKP valdes locekli saskaņa ar TET darbību, tāpēc ka tieši dažu dienu atpakaļ no 20.01 2021g TET pārtrauc translāciju RTVi kanālā bez jebkādā brīdinājumā un publiskajā apspriešana
    Grību atgādināt ka RTVi ir neatkarīgas krievu valoda kanāls kas piedāvā patiesu informāciju par notikumiem pasaulē, Krievijā, USA , Izraeļā un citur pasaulē ar komentētam korespondentiem. Kopa ar kanālu “Carrent time” un “Dojdj” vini piedava neatkarigu informāciju krievu valodu, kura atmasko neskaitāmus Krievijas propagandas kanālus ar propagandistiem Solovievs, Kiselevs un citiem. Šie kanāli neskatoties uz nelieliem izmaiņam paliek translēto kanālu sarakstā, bet RTVi- izslēgts. Nevaru iedomāties labāko dāvanu mūsu pašmājas Putina atbalstītajam.
    Ta ka jūsu partija Linkailita personā atbildīgā par sakaru jomu un kontrole AS TET padome ceru ka jums izdosies labot šo kļūdu. Ja jus uzskatāt ka tas nav kļūdā gribētu uzklausīt jūsu argumentus.
    Ar cieņu Jūsu atbalstītājs
    Pēteris Tarvids,

ATBILDĒT

Lūdzu, ievadiet savu komentāru!
Lūdzu, ievadiet savu vārdu šeit